25 haftaya girdik sizde nasıl durumlar kızlar? Nasil gidiyor nasil geçiyor hamilelik? Benim sanki zaman durmuş gitmiyo gibi geliyo ne zaman aralik -ocak gelicek diye gün sayiyorum. Yatak rejimindeyim bunaldim evde oturmaktan ya. Uyurken nefes alamama dönemine girdik, ha bide tuvalette yatip kalkiyorum resmen çok zor bu haftalar.. Çok kilo alamadim ama keşke alsam diye düşünüyorum sezeryan olucam çok kan kayb edicem 🙄sizler kaç kilo aldiniz?