Merhabalar, son 6 gündür tedbir amaçlı progestan fitil kullanıyorum. Mide bulantılarım inanılmaz arttı, öncesinde sadece prilam yeterli oluyordu şimdi onzydsiz ayağa kalkamıyorum. Progestan kullanıp aynı sorunu yaşayan var mı acaba fitil olarak kullanıyorum. 12+3 günlüğüz bu arada