kader26_ siz yeni bi kutu alin 10 gün de olsa arkadaslarin dedigi gibi önemli ısrarla bi dahaki muayenede tekrar sorun bırak derse kullanmazsınız ben 19. Haftamdayım doktorum daha yeni söyledi bırakabilirsin diye demir ilacı magnezyum omega dvit vs. Takviyeler verdi önceki haftalarda da her trimestırın ihtiyacı farklı doğuma kadar kullanan arkadaslarımda oldu kisiden kisiye değisir ihtiyaca yönelik kullanımı illa ilk 3 ay kullanilir diye bi kural yok sağlıcakla alın kucağınıza bebişinizi 🌸