20 haftalık olmadan hiç bir dişçi bir işlem yapamıyor malesef onuda doktora söyleyip dişini yaptrabilirsin diye bir kağıt alıyosun imzalı ben yaptırmıştım 3 çekim bi kanal tedavisi ama doktora sorun parol içebilirmiyim diye onun bi sakıncası yok evde bunu deneyebilirsiniz ağrıyı alıyo biraz kaynamış suyu soğumaya bırakın içine tuz sirke çok az karbonat ile grgara yapın yada ağrıyan dişe sarımsak kesip koyun bekleyin biraz