11 haftalıken aşırı kanamayla hastaneye gittim rahim içi kanama vat bebek hareket ediyor kalp atışı var qma rahim içinde kanama alanı bat dedi doktor progestqn başladı 2 gün sonra kanama geçti şimdi 13 haftalık oldu sadece tuvalete gidince koyu renkli pıhtı düşüyor başına gelen var mı acaba normal mi bu