Seyyyma7 ben bi mağazadan sadece arabasını aldım daha doğumum olmadı ama alırken epey inceledim çok kullanışlı bana çok hafif geldi hatta içine çantamı filan koydum biraz ağırdı elleyebiliyor muyum diye karnım burnumda çok rahat kullandım puseti filan takması kullanması çok kolay ben tavsiye ederim canım