Seyyyma7 biz aldık ama daha kullanamadık tek sıkıntım acaba ön tekerleri ikili olmasamıydı diyorum yolda bi sıkıntı olur mu diye düşünüyorum onun dışında hafif ve Kolay katlanıp açılıyor bakalım son bir kaç haftamzı kaldı Şubat Mart gibi kullanırız inşallah