Suyunuz gelirse 24 -48 saat süreniz oluyor doğurmak için yani baktığınızda aynı şey sancınız kasılmanız başladığında da 12-24 saate doğuruyorsunuz yani aynı şey oluyor doktorlar hemen gelin yatış yapılsın diyor ama 12 saat yine sizi odaya koyup pilates topunda zıplama duş vs ile sancınızın gelmesini bekliyorlar o yüzden her durumda koşa koşa hastaneye gitmeyin derim ben ilk gebelikte tecrübesizlik çok pişmanım suyum geldi çok sakin olmama rağmen eşim apar topar götürdü doktor geldi gitti beni bekliyor tabi özlüyor pufluyor onu oyaladığım için apaçık bir şekilde 4 saat sonra sancılarım başladı (en azından sancım başlayınca gidebilirdim) 4-5 saat kadar sancı çektim 10 dkda birdi 3 cm olmuştu yani yine erken
Yani diyeceğim o ki ne olursa olsun koşarak hastaneye gitmeyin evde bi 5-6 saat en az geçirin derim çocuk öyle şak diye çıkmıyor zaten 5 dkda bire düşmesi önemli sancıların siz yine de düzenli 10 dkda bire düşünce gidin ama kalan vakti de hastanede çekersiniz ne olur ne olmaz
Ama şuna kanmayın susuz kaldı sezeryana alalım suyun gelmiş hadi doğuma falan araştırın bunu baya bi yputube bakın nete bakın mutlaka su gelse bile 24 saat doğumunuz beklenmeli çocuk susuz kalıp ölecek gibi bişey yok yalanmış yani bende kaç doktordan dinledim bunu 2. Gebelikte