merakli-27 Kızlar günaydın geceden beri afedersiniz su gibi ishalim kustum çok rahatladı midem ama ishalim başladı gece 11 den beridir hala devam ediyor acile gitmedim çünkü paroldan başka birşey vermiyorlar su kaybından hariç bir sorun olmaz demi bebeğimde
Pelinsy merakli-27 ben de geçen hafta perşembe gecesi öyle oldum. Gün içinde hafif bi öksürüğüm de vardı boğaz gıcıklanması ile birlikte. Gece bi kalktım ishal sonra kusma. Sabaha ateşim de çıkmaya başladı. Doktoruma gittim kan idrar tahlilleri sonucu idrar yollarında enfeksiyon ve kan değerlerimde crp yani yine enfeksiyonum yüksek çıktı. Tek dozluk suya karıştırılan bir antibiyotik ilaç içtim sonrasında geçti ateşim de ishalim de. Şu an gribim sadece. Ateşiniz de varsa enfeksiyon olabilir ama çok yüksek değilse bebek için bir sorun olmuyormuş
Demetzzz merakli-27 Kaç gündür bendede var demir ilacını değiştirdim muhtemelen o yapıyor. Siyahlikta demir ilaci yüzünden. Bol su için