anneolmayolunda59 inşallah canım Allah razı olsun 🌸 tedaviye 2023 Şubatta aşılama ile başladık olumsuz sonuçlandı o zaman için 15 tutmuştu diye hatırlıyorum . Sonra 6 ay kadar ara verdik bende ve eşimde bir problem olmamasına rağmen bir türlü kendi kendime hamile kalamadım Eylül ayında doktorum istersen tüp bebek yapalım dedi bende istediğimi söyledim ve başladık yumurta toplama ve transfer olduğu zaman maliyet iki katı artıyor çünkü ilaçlar özel olduğu için çok pahalı. İki kez yumurtam toplandı taze transfer oldu ikisi de tutmadı 3. Transferim 2024 mart ayında oldu dondurulmuş genetiğe gönderilmişti o tuttu ama maalesef kimyasal oldu maddi manevi kendimizi toparlayalım diye yine 6 ay ara verdim bu ay tekrar başladık dondurulmuş embriyolarım vardı yine genetiğe giden ve gitmeyen çift transfer yapıldı sonucumu bekliyorum canım tedavimin başından bugüne 250 bin civarı gitmiştir. İnşallah Rabbim isteyen herkese annelik duygusunu tattırsın bende çok istiyorum gerçekten hayırlısıyla olur umarım 🙏