Kızlar başlık için kusura bakmayın 7 haftalığım ama üşüttüm hemde hava değişimi oldu bi ishal oluyorum bi düzeliyorum ishal düşük yaptırır diye duymuştum yani sürekli büyük abdestime çıkmıyorum ama ara sıra cıvık oluyor yarın kontrolüm var doktora sorucam ama sizinde böyle oluyor mu tehlikeli mi