Kızlar travazolu sürdüm genital bölgeye derin değil ama arakısma da sürdüm içine çünkü mantar içinde olur zaten ve doktor sürülebilir demiş. Süren varmı hiç birdefalık kullanıcam çok kaşıntım vardı kullandım mantar ilerlemesi daha sıkıntı 20. Haftadayım.
İç kısma sürdüm ama sonra korkup peçeteyle sildim biraz gitmişde olabilir ama genede sürülebiliyırmuş aslında mantarı geçirmek daha önemliymiş