minnakannesi38 Elifzeynepela Anladım canım bende 38 haftalığımda girdiği zaman beni kitliyor ayakta sancı o yüzden sordum
Gizemselcuk 39+1 sıfır açılma sıfır sancı 🙄 Cumaya kadar gelmezse suni sanciyi verecekler çok yaramaz bu Ocak bebekleri vallahi 😬😬
Rbyglc Gizemselcuk bebek kilosu ne kadar suni sonun da sezeryan da olabiliyor biliyorsun dimi. Bende de aynı durum var..
Gizemselcuk Rbyglc Şuan 3700 gram cumaya kadar en fazla 100 gram alır bana kalırsa . Normal doğum istediğim için sezeryanla bir türlü kabul edemiyorum suni sanciyla deneme taraftariyim ama başıma ne gelecek hiç bı fikrim yok 😂
Rbyglc Gizemselcuk benim de 3700 carsamba günü bende diyorum 3800 olur herhalde son haftada duruyor büyümesi 40 hafta olduk salı günü yatış olacak cok kilo almadıysa suni sancıyı kabul etsem mi korkuyorum, 🙄