_ecemg Kızlar sabah 8’de sezaryen oluyorum lütfen bana dua eder misiniz çok ihtiyacım var teşekkür ederim şimdiden 🥹
cLearQueen _ecemg insallah evladını sağlıkla kucagına alirsin da pozitif sezaryen hikayeni okuruz burda 😊 bizlere de dua et canım
68pembemavi01 _ecemg Rabbim hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah 🌸🤲
Gzm34 _ecemg sağlıkla kucağına al minişini inş çok az kaldı, sabaha bebişine kavuşmuş olacaksın, onu koklayabileceksin🥰 ameliyattan da korkma ben de 8 gün önce sezaryen oldum ve çoktan ayaklandım bile. Güzel haberlerini bekliyoruz.
tatlisbirkiz _ecemg Allah yardımcınız olsun bebişinize sağ Salim kavuşun sizde oda iyilikle afiyetle selamete çıkın 🌸 haftaya bugün de benim sezeryanım var nasıl hissediyorsunuz tahmin ediyorum :)