Torun- Merhaba arkadaşlar 39+2 de aranızdan ayrıldım ilk doğumumda 40 haftada suni sancı aldım ama hiç açılmam olmadı bebeğim aşağı hiç inmemişti suyumun patlamasınve dayanılmıcak bir acı ile sezeryana alındım 5 buçuk yıl sonra 2 ye hamile kaldım ve doktoruma ssvd isteğimi söyledim oda tamm deneriz dedi hep normal istiyordum ve seseryan sonrası o ağrı ve acıyı 2 kez çekmek istemiyordum çünkü gerçekten zor ilk hamileliğim kışa denk gelmişti bu ise yaza daha hareketliydim ve sürekli yüzdüm evde bir kızım daha olduğu için daha tempolu bir hayatım vardı ve daha az kilo aldım ve ödemim çok çok azdı umutluydum normal olacak diye 38 haftada kontrole gittiğimde doktorum çatımın uygun olduğunu ve sıkıntı olmadığını dedi ama bebeğin kafası yerleşmemiş dedi istersen bekleyelim istersen bugün alayım dedi bende beklemek istediğimi söyledim cumartesi gününe gün verdi bende kafamda zaten kafası yukardaysa ameliyat olurum diyordum neyse cuma gece 2 de benim suyum patladı uykudan uyandırdı eşime kalk birşey oldu dedim tabi o aşırı panik dedim suyum geldi sıkıntı yok hadi dedi hemen gidiyoruz tamm sakin ol dedim evi topluyorum kızımı hazırlıyorum bi taraftan suyum da geliyor neyse biz çıktık yolda kasılmalarım başladı ama gelen ağrı suni sancıya göre çok hafif ama önceki sezeryan dikişlerime gelen ağrı bambaşka bir acı ona dayanamıyorsunz ama nefes kontrolü ile eşime çaktırmıyorum hastaneye vardık nöbetici doktoru muayen etti 1 cm açıklık var bebek geride doktorun gelince konuşursunuz dedi yatışım yapıldı ebe geldi beni görür görmez bebeğin çok yukarda annesi bak toplanmış dedi evet biliyorum dedim bu Arada belime vuran ağrı çok hafif ama dikişlerime vuran ağrı böyle bir acı yok dedim normal istiyorum ama dikişim çok kötü ağrıyor yürüyerek sancımı karşılamak istiyorum dedim dediler hayır suyun geliyor yürüyemezsin tehlikeli olabilir dedi ama ben yatarak çekemem dedim ebemde çok zor kızım dedi bebek yukarda ve açılman yok dedi patlayabilir dedi tamam dedim arayın doktorumu gelsin dedim 5.30 gibi amellyats alındım ebe de orda çok iyi bir tercih yaptın bebeğin kaka yamayaca başlamış dedi suyun yeşillenmiş artık dedi o zamn bi rahatladım velhasıl arkadaşlar 6yı 7 gece pamuğum doğdu o şuan sağlıkla yanımda yatıyor bunada çok şükür ilk kez doğum yapacaklar lütfen önce normal Doğumu deneyin benim ilk kızım kendi sancımla gelseydi kesin doğururdum ikincide doğurma şansım varken sezeryan dikişim çok zordu şuan 2 dikiş daha zor ilkine göre toparlanmak dahada zor birde boynumda ağrı oluştu sanırım spinal anestezi ye bağlı bu şekilde anlatmak istedim
Kbrumt68 Öncelikle gözün aydın canım Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin, bende ssvd olcam haftaya ama şuan korktum dikiş yerinin ağrımasının sebebi bebeğin yukarda olmasımı yoksa her ssvd de oluyormu acaba bu Allahım korkularım başladı ya 😢😢
Esraa77 Bende ssvd yaptım 2 sene önce ama dikiş yerimde hiç ağrı sızı bişey hissetmedim 🤔 acaba sizin arası mı yakındı iki çocuğun