_Elif27 Elisa aids, toksoplazma vb gibi çeşitli hastalıkların tanısında kullanılan bir kan testinin adı. Kesinlikle hiç iyi şeyler çağrıştırmıyor koymayın bence. Hatta düşünüyorum her hamileye bu testten rutin yapılıyor. Hiçbir anne de farketmedi mi test sonucunda gözüküyor elisa diye. Ya da ben mi çok dikkatliyim bilmiyorum. İsim analistinden dinlediğim kadarıyla da önerilen bir isim değil. Tamamen iyi niyetle yazmak istedim bebeğiniz sağlıkla gelsin 🌸