EbruDemir81 Kızlar 14+4 olduk fakat acayip bir kabızlık ve gaz sancim oluyor benim gibi olan var mı aranızda je iyi geliyor tavsiyelerinizi bekliyorum
Rumem EbruDemir81 valla hiçbir şey iyi gelmiyor 32. Haftamdayım hala aynı doktoruna söyle ilaç versin o rahatlatır seni
Srp53 EbruDemir81 kabızlık için duphalac kullanabilirsiniz. Benim de o haftalarda öyleydi sonra geçti şükür ara ara yine yokluyor geçiyor geliyor.
Ervaidil Asent bennn yoksa yapım hiç müsait değil kilo almaya gerçekten allahtan zayıf hamile kaldım 🙂↕️
Ervaidil EbruDemir81 senin haftalarda bende öyleydim hala devam ediyor ama o kadar başlardaki gibi değil hiçbirşey fayda etmedi ve daha önce hiç kabızlık çekmemiştim beni çok zorladı ve bunun yüzüne çok fazla kilo aldım 🙂↕️ gerçekten kabızlık çok zor Allah yardımcın olsun
EbruDemir81 Genel olarak kefir önerisi geldi hemen aldım deneyeceğim gerçekten aşırı bir şişkinlik ve rahatsızlık oluyor