35+3 🌸 beklemeydim çanta herşey hazır. Korkmuyorum pek biran önce zaman geçsin de doğsun bebeğim diyorum artık hatta çok zorlanmaya başladım çünkü yatmaya yatılmıyor uyku doğru dürüst yok 🤦♀️ hala da hareketli çok bebeğim bir de hep hayırlısıyla gelsin bebişler inşallah sağlıkla hepimizin 🥰