1Ali ben doğum yapmadım henüz ama sağlık ocağındaki ebe aynen bunu anlattı, duşa gir geçmiyorsa gerçek sancıdır ya da uzanınca geçmiyorsa da gerçektir demişti, evde karşılayım sancıları falan deme bence hemen git eğer zaten gerçek değilse bir şey kaybetmezsin bebiş iyi mi değil mi ona bakar dönersin