Sedaerva03 BerivanLina ben insanlar yüzünden manipüle oluyorum biraz aslında sezeryan doğurmak istiyorum ve kendime sebep arıyorum resmen bebek belki terstirde sezeryan olurum diye ilk doğumum olucak ve normalden çok korkuyorum
Nesemom13 Sedaerva03 kendinizi hiç korkutmayın benimde ilk gebeliğim ve biliyorum ki Rabbim dağına göre kar veriyor yani kaldıramayacağımız bir şey olmaz diye düşünüyorum. Çevredeki insanlar her şeye bir laf buluyor zaten hiç duymayın bence gerek yok
BerivanLina Sedaerva03 bebek tersse ztn mecbur sezeryan olacaksiniz bence hic takmayin nasil gelmek isterse oyle gelsin minik❤️
Nesemom13 BerivanLina bugün gittim maalesef daha dönmemiş bekleyecez dönerse normal dönmezse sezeryan olur dedi doktor
BerivanLina Nesemom13 esine soyle seni kaldirsin dondursun 😂 ya sabir ya ne istiyrlar bunlar bizden ben 5 dk uzansam sabahtandir uzaniyor oluyorum 😂
Nesemom13 BerivanLina 😂😂😂bende de aynı ya son 11 gün yürüyüş yapmaya çalışıyorum bende başka da bir şey yapamıyorum 😀