Mommywolf Beklenen adet tarihine 10 gün var kendimi çok kaptırmak istemiyorum ama acaba var mı oldu mu diye de merak etmekten kendimi alıkoyamıyorum. Rabbim dileyen herkese sağlığa nasip etsin inşaallah. Bu ay bekleyen herkese müjdeler gelsin 🤲🤲🤲🤲🥰🥰🥰
Mommywolf Ilayda_3546 son 6 kala erken test yapsam mı diye düşünüyorum. Sonra kendi kendime vazgeçiyorum biraz daha bekleyim kesin sonuç olsun diye ama zor gerçekten ☺️
Ilayda_3546 Mommywolf evet aşırı zor Göğsüm agriyo Kasığımda ağrı var belim başım agriyo ara sıra midem bulanır gibi oluyo ve canım aşırı ekşi cekiyo çevrem bunlar belirti diyorlar ama beklemek istiyorum biraz daha😊
Mommywolf Ilayda_3546 canımın bişeyler çekmesi dışında aynı belirtiler bende de ya 😍😍 halsizlik ve uyku hali çok var özellikle
Mommywolf Ilayda_3546 yerleşme kanaması herekste olmuyor onun olması şart değil. Adet tarihi bir iki gün geçsin ondan sonra kan vermek daha doğru bence
Innerglow Benim de bat 9 bi belirti yok bende bazen midem bulanıyor kaşık ağrım oluyor ama çok nadir psikolojik de olabilir diye heveslendirmedim kendimi bakalım inşallah güzel haberler alırız
Mommywolf Innerglow bendeki belirtiler de çok yoğun değil zaten ben kendimi dinliyorum biraz belirti var mı diye 😄 inşaallah inşaallah güzel sonuçlar alırız 🥰🌸