Quence Kızlar Salı günü 2 doz ciğer geliştirici vuruldum. 30+3 günlüktü bebeğim bugün ciğer geliştiricinin 5. Günü bebeğimin hareketleri hala çok çok az. 5. Günde hala hareketlerinin az olması normal mi?
Mery6619 Quence bende 2.dozu vuruldum hareketleri çok az deyince nstye bağladılar ilk defa senden duyduk diye bide şaşırdılar. Ama 5yil önceki gebeligimde de vurulmuştum biliyorum hareket azlığı olduğunu. Saatte 2kere hareketini hissediyor musunuz?
Quence Mery6619 tekme hiç hissetmiyorum sadece arada bir döndüğünü hissediyorum saatte bir bile değildir
Mery6619 Quence hastanedeki ebe elinden geldigince sol tarafına yat dedi. Takip edin eğer böyle devam ederse dra gidin
Quence Mery6619 çok teşekkür ederim bir deneyeyim size de çok geçmiş olsun Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🩷
Quence Gzmmgzmm nstde sancım çıktı o yüzden her ihtimale karşı 12 saat aralıkla 2 doz ciğer geliştirici vurdular
Quence Gzmmgzmm Gzmmgzmm amin inşallah. Rutin muayenede ilk nstme girmiştim ben herhangi bir sancı ağrı hissetmedim ama nstde yüksek sancım çıktı
Quence Gzmmgzmm o doktoruna göre değişir 34 de 36 de başlatan da var 30 da başlatan da var benim doktorum biraz daha pimpirikli olduğu için erken başlatıyor ama sizin başlamamış olmanız da çok normal
Quence Mery6619 100 120 arası 4 adet sancım çıkmıştı fiziksel anlamda ben bir sancı kasılma hissetmedim ama yüksek sancılarmış onlar. Şükür ki açılmam sadece 1 cm’di serum ve ilaçlarla sancılar da durdurulabildi.
Mery6619 Quence baya yüksekmiş bol bol dinlenin wc ve duş harici kalkmayın bi süre acilmanizda varmış