Ben de baştan heves ettim isimli çikolataya sonra vazgeçtim yenip ambalajı atılan bişey sonuçta o anda kalıcı değil,bir de dediğiniz gibi instagramdan trendyoldan sipariş edilenler beyaz beyaz geçkin gibi geliyormuş tadı kötü magnet yaptırdım o yüzden. Çikolata normal alıcam bildiğim yerden en azından