Dünden beri içim içimi yiyor resmen. Kızım beş yaşında dün balesi vardı çişim var deyip acele ettirdi alaturka tuvalet bişey olmaz dedim panik halde hadi anne hadi anne diyince biranda kucakladım, karnımın sol tarafına bir ağrı girdi o an bıraktım kızımı ama ağrı geçmedi bir türlü bebeğin hareketlerini hissedemedim bu akşama kadar, yarın sabah da kontrolüm var acile gitmeyeyim dedim çok şükür akşam hissettim minik tekmeleri 🥹🥹