dika Hamileannem gerçekten mi benim 23+0 şalgam çıkıyor neden sizde böyle normal de 27 patlıcan oluyor
littlemiddle sacmalamakizim Asıl 30′dan sonra başlıyor da diyebiliriz 😁 Oram ağrıyor buram ağrıyor ayları eheh