2 gündür ilişkiye girerken sağ yumurtalığımda ağrı oluyor bu gün akıntıyla beraber kanamam oldu ama adet kanaması gibi değil akıntıya karışmış bir şekilde adet kabı taktım şimdi sabaha kadar sıkıntı olmasın diye devamı gelirse 3 hafta önce kürtaj oldum düşük sebebiyle sizce iyi mi yaptım kap takmakla yerleşme kanaması da olabilir mi nolur bana bi akıl verin belki tekrar olmuştur diye umudum var