Masal2021 ay çok şükür 🧿
Benim de öyle olsa keşke 😪
2.gebeligim 2 yaşında bi kızım var ve sürekli migde bulantısı yaşıyorum kızımda daha fazlaydı bunda bi sabahları oluyor çok şükür o Bel ağrısı bende de var ya sanki adet olacakmışım gibi sancilaniyorum