Bezelyelerimm benimde ilk çocukta Hiçyılmaz şeyler olmadı ama bunda hem sindirim problemleri yaşadım özellikle ilk aylarda doğru düzgün WC ye bile gidemiyordum bildiğin kabızlık yaşadım bu postu açtığımda da hayatımda ilk defa gaz sancısı çektim çok fenaydı gece 3′e kadar uyutmadi beni çok kötüydü