Zeynepin_annesii
- Haftada 3,5 tu fetal dna bende yaptırdım birşey yoktu. 16. Haftada tekrar baktılar hiç bir bulgu yoktu ayrıntılı ultrasona haftaya gireceğim kalbinde birşey göremediler ama ense kalınlığı olduğunda fetal eko çekilmesi gerekiyormuş o yüzden çekilecek önlem amaçlı.
Amniyosentez işlemim çok basit çok kolay geçti doktoruma çok güvendiğim için hiç kendimi sıkmadım eve gelincede yatmadım neredeyse o gün sızlama oldu diğer günler normal yaşantıma geri döndüm. Ben burda yazılan çoğu yazıya hiç güvenmedim hiç amniyosentez yaptırmayan insanlar yorum yapıyor. Ve bu amniyosentezi illa aldırmak için yapıldığını sanıyorlar…doktorum risk yok dedi dediği gibide oldu iyi kide yaptırmışım aklımda bu konuda artık soru işareti yok rahatladım sizde böyle düşünün