_Elif27 Zeynep9120 Elisa ismimi kulağa hoş gelmiyor halbuki çok isimler arasından seçmiştim şuan kafam iyice karıştı 🤔
hatice_aygun2 _Elif27 kızımın ismi elisa çok güzel ama internette yazan anlamları yalanmış sonradan ögrendim pişman olmadım degil şahsen şuan olsaydı Zeynep koyar geçerdim ama iş işten geçti malesef gene sizin tercihiniz tabiki 😊
_Elif27 hatice_aygun2 evet isim çok güzel internettende araştırmıştım anlamıda güzel gelmişti şuan iyice kafam tamamıyla karıştı ayyy napsam kii bilemedim ama Elisa ismini koyanda cok var iki oglandan sonra bir kızım olucak kulağa hoş gelen az koyulan bir isim olsun istemiştim ama bilemedim
hatice_aygun2 _Elif27 tabi kendi kararınız kulağa hoş geliyor bende çok severek koymuştum dedem koyduğun isimden çekecen öteki tarafta dedi durdu soğuttu iyice 🤣🤣ama ben seviyorum bazen pişman oluyorum aman koyun ya o kadar günahtan hesaba çekilecez ha bide bu eklensin 🤣❤️
_Elif27 hatice_aygun2 evet benim çevremdekilerde duyunca garipsiyor değişik isim olduğu için bakalım kısmet sağlıkla gelsinde
_Elif27 cigdemusta07 evet bende uyumlu diye Elisa ismini istiyorum iki oglandan sonra bir kızım oda ismime uyumlu olsun diyorum başka düşünmüyorum çünkü 3 tane yeter
mmedinestlms Kelebeekkk ben kızım olursa efnan mina koymayı düşünüyorum veya erva mina da olabilir inci ve yüsra da vardı aklımda
Parlaparla Bahar Ayla Aydan Gülce Canan Cansu Candan Sevde Elif Umay Merve Dilara Lara Burcu Ceren Zeren Beren Aysima Yaren Parla Hilal Özge Özgül Yüsra (kolaylık demek) Sevgi Ferah Farah Yağmur Zeynep Uzun oldu ama bunlar çok beğendiklerim😍
aslaninannesi7 Kelebeekkk Ayliz, İlay, Ece, Nihle kızım olsaydı bu isimleri düşünüyordum. Fikir olsun sizede 🌸