Selam kızlar. Ayaklarımın üstü gergin ve şiş aynı zamanda ayak bileklerim de öyle. Karıncalanma vs yok ama çok şiştiler. Ayakkabılarımın hiçbiri olmuyor. Mesela diz üstü oturamıyorum hiç acıyor ayaklarımı bilekten oynatırken aşırı geriliyor kopacak gibi. Bu ödemdir değil mi? 38.haftadayım. Su içiyorum bol bol ve tuzlu da yemiyorum ama bu kadar olması normal mi? Davul gibi resmen ayak bileğimin kemiği gözükmüyor. Doktoruma sordum gebelik zehirlenmesinden şüphelendi test vs yaptık ama her şey normal çıktı tansiyonum da hep aynı 12/8.
Doğumdan sonra bu ödem hemen iniyor mu acaba normal ya da sezeryande?