zge13 13+2 deyim yarın randevum var en son 9+2 de gitmiştim acaba cinsiyet söyler mi 3. Bebğim ama bu merak hep aynı 🥲😅
seyma0661 zge13 14+5de gitmiştim ama devlet hastanede ne yazıkkki söylemediler :( Cumartesi 16+6da özelde randevum var bakalım ne olur çikolata ve vişne suyu içmeyi unutma bebişi hareketlendirsin