Kızlar reglime 3 gün var fakat akıntım yok normalde olan belirtilerim akıntı şişkinlik yeme bozukluğu tatlıya aşırı ihtiyaçtı bu ay sırt ve bel ağrısı yaşıyorum kasıklarıma arada sırada uğrayan bir ağrı ve yine onunla beraber ufak bulantılarım oluyor bu şekilde hamilelik öğrenen varmı?? Kendimi zor tutuyorum yarın test yapsam çıkarmı sizcee??