Selam kızlar göğüs ağrısı ve çarpıntıyla acile gittim EKG de bişey çıkmadı çok şükür ama d dimer yani kan pıhtılaşmayı gösteren değer yüksek çıktı hamilelikte oluyormuş yükseklik ama göğüs doktoruna görün yine de dedi acil doktoru başına gelen var mı benim gibi olan var mı neler yaptınız kan sulandırıcı ile şikayetleriniz geçti mi ?