Merhaba pcosum var marta bir düşük geçirdim tekrar 6 ay sonra tekrar bebek düşündüğümüz için doktora gittik ve hamile olduğumu öğrendim 5 haftalıktı haftaya gel kalp atşına bakalım dedi 6 haftalık oldu gittik kalp atılı duyulmadı detaylı ultogirdim yüne duyulmadı direk kürtaj dedi biz beklemek istedik 1 hafta daha kese gelişmemiş dedi doktorum 16mm miş yine aynı 16 mm dedi gelişme olur mu acaba başına böyle bi durum gelen var mı kürtajla mı sonuçlandı sonu 😥