Bugünleri görebileceğimi hiç düşünmüyodum hamileliğin başlarında sürekli kanama düşük riski acile gitme hastane yatışı derken 12.haftadan sonra yavaş yavaş düzeldi ve bugünlere geldik çok şükür
Rabbim hayırlısıyla hepimize bebişlerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲