Ahmerrr minikkcivcivv teşekkür ederim ilacın ismini kaydedeyim her ihtima. İlk gebeligimdede aynı dönem kasinti olmustu yine tam aynı bölgelerde ben de magnezyumnilaguna başladığım için ondan suphellendim 1 hafta ara verdim geçti çok şaşkınım doktorum sebebini bulamamisti uyuz ilacı kullanmıştım öyle gecmisti kolestaz olma riskine karsi ilac kullanmami istemisti berbat surecti :( suan kendi kendime çözüm buldum sanırım.
mercimek-123 ben de 26+5 haftalık hamileyim benim de aynı sorunum var kaşıntı ve döküntü doktorum gobegimle göğüslerim büyüdüğü için çatlama olacağını söyledi her gün 2 kere zeytinyağ sür iyi gelir dedi sürüyorum iyi geliyor birde onu deneyin isterseniz