Manolya3434 sevvalak aaa %90 kız deyip nasıl erkek olur. O zaman ben boşa hiç hayal kurmayayım bana da 12. Haftada erkek dedi belki kordondur diye cuma gidişimde kız demesini ümit ediyordum 🤭
sevvalak Manolya3434 Bana hep kız dendi 18. haftama kadar yani bugüne kadar bugün erkek olduğunu öğrendik nasip olsun artık 🫠
sevvalak Maviss718 İnşAllah canım ama heryerde erkek çıkıyor yüzük testinde rus takviminde çin takviminde yanılmalarıj en büyüğü bu oldu 😅
Maviss718 sevvalak ben pek Çin takvimiyle yüzük testine inanmıyorum bende tutmadıı doktor nedediyse odurr canımm kesin konuştumu yoksa benzettimi bacak arasını gördüyseniz de nettir