Minik_Hanim bende de kese de kanama vardı 10 gün iş yapmadan ilacı kullandım kontrole gittiğimde temizlenmiş demişti doktor dinlen mümkün olduğunca kalkma geçer inşAllah🙏 benim Progestan kullandıktan sonra da kanama tekrar olunca doktor iğne ye başlatmıştı 4 hafta yaptırdık zaten