Canım bende 36+1 günlük hamileyim 2 gündür benimde rahmime diken gibi birşey batıyor kasıklarımda ağrı oluyor ve karnım kasılıyor sancımı oluyor bu yoksa yalancı sancımı anlamadım geçen hafta gittim nstede sancım çıkmadı alttanda muayene etti açılmada yok bakalım perşembe günü gidicem ne dicek