Kızlar 35haftalık ikiz hamileyim
2haftadır inanılmaz kötüyüm
1hafta tuvalete çıkmadım fitille iki gün rahattım
5gündür yine yok ve çok rahatsızım😫
Kayısı kompostosu içiyorum sabah aç karna
Duphalac şurup günde 3kez
Birde chıa tohumlu limonlu su var bağırsak yıkamak için onu da sabah aç karna içiyorum normalde çok iyi gelirdi
Ayran içiyorum karpuz yiyorum
Karnım ağrıyor baskı yapıyor resmen ama yok🤦♀️
Bi magnezyum vermişti doktor onu da kullanıyorum
Fitile de doktorum izin vermiyor pek
Birde erken doğum riskim var doktor ıkınma dedi
Çok hareketsizim yatış verdi doktor, hastane özel oldğı için evde yatıyorum ondan da mı oluyor anlamadm
Başka bi öneriniz varsa hemen yaparımm yeter ki rahatlayaym