Kızlar akşam dan belli iç çamaşırım hafif ıslanıyor gibi hissediyorum şimdi iç çamaşırıma baktığımda ⅘ damla kadar ıslaklık olmuş direk şeffaf su yani çamaşırımı değiştim tekrar bakacağım gelecek mi aynı ? Yarın kontrolüm var bekleyem mi yine gelirse ıslaklık ?