Merhaba bende 2 defa aşılama yaptırdım olumsuz oldu (sebebi sol tüp kapalı şiş ve 2,5 cm çikolata kisti var eşte sıkıntı yok) adetin 3.günü gidiyorsun ilaç veriyorlar 5.gün kullan diyorlar bana ilk klomen verildi ara ara kontrole gidiyorsun sonra çatlatma iğnesi veriyorlar ucu minik aşırı korkan ben kendim evde yaptım sonrasında ama sana verilen ilaç raporunu götürürsen en yakın hastanede devlet özel farketmiyor yapıyorlar acısı yok göbekten sonra şu saatte ilişki diyorlar daha sonra yumurtalar istenilen boyuta gelip çatladıktan sonra gidiyorsun eşin örnek veriyor bir kaba onu yıkıyorlar bi iki saat sonra sen idrara sıkışık olucaksın kateter yardımı ile koyuyorlar hiç korkma sinek ısırığı gibi bi ağrı oluyor o an sadece sonra adet günü bekliyorsun olmazsan kan veriyorsun 2.aşılama da gonalf iğne ve letu verdi doktorum Allah gönlünüze göre versin tez zamanda kucaklarımız dolsun hayırlısıyla inşallah sormak istediğin birşey olursa cevaplarım 🥹🥰