Muhammedmomss Kızlar afedersiniz ama aşağı tarafımın kenarları iç bacaklarım aynı hamlamış gibi oluyo yürürkende acıyo 27+3 haftalığız sizdede varmı bu durum normalmi
myangelson Muhammedmomss çatı ağrısına benziyor magnezyum kullanmıyorsanız doktorunuza söyleyin magnezyum verir iyi geliyor
Leylaaa_46 Muhammedmomss benim 25.haftada başla 33 olduk hala oluyor fazla ayakta kalırsam özellikle idrara çok sıkıştığımda zor yürüyorum . Magnezyum kullanıyorum çok şükür birazda olsa azaldi
myangelson Muhammedmomss genelde oluyor çoğu kişide bu agirlastiginiz için baskı yapıyor sanırım o yüzden. Erken doğum olacağını sanmıyorum ama dediğim gibi doktora gitmekte yarar var o acıyı cekmektense magnezyum çok iyi oluyor
Muhammedmomss myangelson aynen ağırlaştığı için büyük ihtimal yarında kontrolüm var söylerim doktoruma