Kızlar iki gündür popo kısmım çok acıyor bende herhalde kabız oldum ondan oldu falan diye yorumladım afedersiniz . Ama biraz önce tuvlete girdiğimde baktım peçeteyle silerken küçük balon gibi bier şey var dışarda burdan falan araştırdım adını bile burdan duydum hemoroid sanırım kanama falan yok ilk gecbeliğimde falamda hiç böyle bir şey olmadığı için bilinçsizim ne yapmam lazım lütfen bilen söyleyebilir mi