Hepimiz burada bekleyelim mi kızlar? Bu ay 2 kere yumurtlama gördüm bende şok oldum😱 ama böyle olması şans oranını daha da arttırıyormuş. Hayırlısı olsun artık diyorum. Sizde durumlar nasıl ovülasyon testi kullandınız mı bu ay ben bu ay ilk defa kullandım bu şekilde ilerledim pik çatlama gördünüz mü? Benim normalde yumurtlama döneminde akıntı vs gelmezdi dün birden geldi hadi bakalım hayırlı haberler alalaim inşallah 🥰🥰 22-23 ilk yumurtlama dönemi 28-29 ikinci yumurtlama dönemim bu tarihlerde yumurtlama gören var mı varsa test ne zaman yapmayi düşünüyorsunuz?(Bu arada kızlar 5 temmuz da kürtaj oldum 2 adet geçti üzerinden geçen ay denedik olmadı nasip değilmiş inşallah kısmetse bu ay olsun istiyoruz )