Kızlarrrrr bebiş aşagıda ve bu yüzden çok ağırlık yapıyor acayip rahatsız ediyor kasıklarıma batıyor doğru düzgün oturup kalkamıyorum ağrı yapıyor. Bebeğin plesentası sol kasığımın taraftarındaymış oraya çok batma ağrı oluyor. Birde geceleri sol dizim çok ağrıyor sürekli uyanıyorum. Başına gelen varmı ?