hulya18 vitamin değerleri normal olan biri 12 haftadan sonra multivitamine başlıyor bebek ilk zamanlar kendi depomuzdan kullanıyor zaten bizde sonraki haftalar onları dışardan multivitamin desteği alarak dolduruyoruz ama sende olmadığı için vermesi normal bence ve şuan bende kullanıyorum bahsettiğin vitamini ayrıyeten b12 iğnesi vuruluyorum demir ilacı kullanıyorum multivitamin bile kullanmak bazen çözüm olmuyor anlıcağın yine vücutta eksik vitamin çıkabiliyor