Ynckpgn ben de cumartesi kürtaj oldum bebeğimin kalbi durmuştu. Kürtaj sonrası ilk saatlerde çok sancım vardı. Dün akşam ve bugün de özellikle bi yere otururken falan ağrıyor sanki alttan rahmim baskı görüyor gibi. Yürürken falan altta regl sancısı gibi oluyor ama dayanılmayacak kadar değil. Bu sabah doktorum kontrol yaptı temizmiş ağrı için normal dedi. Kanama olacak onun ağrısı olabilir belki