_canevlat__ Arkadaşlar kuyruk sokumum dahil olmak üzere kasıklarımda çok fazla bir ağrı var uyuşukluk var bebek aşırı hareketlendi birden bire ve ağrıdan duramıyorum 37+2yim acaba sancı mı bu acile gitmem gerekiyor mu
zge13 _canevlat__ çok yoğun sancıda yattığınız yerden karındaki kasılmayı hafifte olsa görürsünüz çocuk toplanıyor ya bazen kasılma esnasında o toplanma gibi sıkışır sonra salar karnınız sağa yan yatarak dinlenin bir de ağrı sürekliyse çocuk kemiğinize baskı yaptığı için de olabilir doğum sancısında aralıklar kapanarak artıyor ya sürekli ise kemiğe baskıdan da olur benim ikinci kaburgama kafasını dayamıştı 32. Haftada doğuruyorum sanmıştım ki küçücüktü daha
Zeh-ra Hemen gitmeyin yalancı sancılar da başlamiş olabilir. Aynı şikayetler bende de oluyordu dinlenince geçiyorsa yalancı sancıdır. Ama ağrılarınız geçmiyor ve artmaya devam ediyorsa o zaman hastaneye gitmenizi tavsiye ederim
_canevlat__ Zeh-ra 2saate yakın oldu hiç geçmedi bebek hareket ettikçe kasiğım patlayacak gibi oluyor
Zeh-ra _canevlat__ evde hareket etmeye çalışın, sıcak su ile duş alın kasılmalarınız oluyor mu? Kasılmanız varsa 5 dakikada bir olana kadar evde ağrı çekmenizi öneririm hastanelerde ağrıyı çekmek çok daha zor çünkü.
_canevlat__ Zeh-ra teşekkür ederim sezeryan olacağım zaten ama doktorum ağrın sancı olursa gel dedi bilemedim yani duş aldım biraz daha iyiyim aynı sıklıkta hissedersem gideceğim ama
_canevlat__ zge13 çocuk toplanmiyor aksine olduğundan çok daha fazla hareket etti korkuttu beni kasigima o kadar baskı ve ağrı yapti ki bıçak saplanır gibi acaba enfeksiyon flan mi var bilemedim
zge13 _canevlat__ enfeksiyon da olabilir dakika say mesela aralıklı oluyorsa git sonra doktora dakikaya göre
Didemmma @_canevlat__ merhaba dediğiniz şey bendede var aynı durumdayim aşırı bugün bel ve kasık ağrısı yaşıyorum 38+2 haftaligiz bir hafta olucak nişanım gelmişti dünde böyle ağrım vardı gitim. Bişey yok dedi ebe bugün utanıyorum artık hastaneye gitmeye 😔rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
_canevlat__ Didemmma amin sağ salim kucağımiza alalım inşallah benim nişan yok akıntım yok bekliyorum bakalım